Privacy

Această Notificare de confidențialitate este în vigoare de la 11.04.2018

Confidențialitatea dumneavoastră este extrem de importantă pentru noi. La URS avem câteva principii fundamentale:

Limităm colectarea datelor în scopuri specifice și ne asigurăm că avem temeiuri legitime și legale pentru prelucrarea datelor respective.
Stocăm informațiile personale doar atâta timp cât avem un motiv să le păstrăm.
Ne propunem să ne asigurăm că datele pe care le deținem sunt exacte și actualizate.
Ne propunem să obținem o transparență deplină cu privire la modul în care colectăm, folosim și distribuim informațiile dvs. personale.
Implementăm controale de securitate special pentru a proteja datele personale și sensibile.
Mai jos este politica de confidențialitate a URS, care încorporează și clarifică aceste principii.

Cine suntem și ce acoperă această notificare de confidențialitate

Companiile din grupul URS Holdings sunt acreditate de Organismele de Acreditare UKAS, DAkkS, CAI, NABCB, INAB, DAC, SAC, EGAC, oferind servicii de audit și inspecție pentru o serie de standarde industriale și internaționale.

Ca parte a desfășurării acestor activități, angajăm asociați și specialiști terți pentru a furniza cele mai bune servicii posibile și pe parcursul activităților de audit și inspecție colectăm dovezi de conformitate care pot include date personale minime specifice cerințelor fiecărui standard particular. Acestea pot include numele persoanelor pe care le-am intervievat, informații relevante de formare și identificatori (cum ar fi un număr de referință al personalului), astfel încât activitățile de verificare a auditului să poată confirma că auditorul s-a implicat sau a auditat persoanele în cauză.

De asemenea, obținem și deținem detalii de contact comerciale ale clienților și furnizorului noștri pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale și legale.

Această politică descrie tipul de date pe care le colectăm, le partajăm și le procesăm și motivele pentru care. De asemenea, vă informează despre drepturile și opțiunile dumneavoastră în cazul în care doriți să contestați sau să întrebați despre oricare dintre aceste activități.

Această politică de confidențialitate se aplică informațiilor pe care le colectăm despre dvs. atunci când:

Mai jos explicăm modul în care colectăm, folosim și partajăm informații despre dvs., împreună cu opțiunile pe care le aveți cu privire la aceste informații.

Vă rugăm să rețineți că această politică de confidențialitate nu se aplică niciunui dintre produsele sau serviciile noastre care au o politică de confidențialitate separată. Acestea vă vor fi prezentate după caz ​​dacă aceste produse sau servicii sunt legate de dvs.

Dacă aveți întrebări despre această politică de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați așa cum este descris în secțiunea de contact de mai jos.

Definiții de care ar trebui să fii conștient

Date personale: „date cu caracter personal” înseamnă orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă (cunoscută ca „persoană vizată”); o persoană fizică identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un identificator cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online sau la unul sau mai mulți factori specifici identității fizice, fiziologice, genetice, mentale, economice, culturale sau sociale ale acelei persoane fizice;

Persoana vizată: „Subiectul datelor” este persoana la care se referă și o identifică datele cu caracter personal

Controlor de date: „Controller” Acesta este factorul de decizie care decide cum, când și unde vor fi prelucrate datele aflate sub controlul său.

Procesor de date: „Procesator” se referă la persoana sau organizația care desfășoară activități de prelucrare a datelor sub instrucțiunile operatorului de date. Operatorul de date poate fi și Procesorul de date.

Prelucrare: Prelucrarea „prelucrare” se referă la orice activitate desfășurată asupra datelor cu caracter personal și include manipularea, partajarea, copierea, vizualizarea și stocarea datelor sau pur și simplu activitatea de luare a unei decizii pe baza acestor date. Luarea deciziilor poate include, de asemenea, luarea automată a deciziilor.

Sistem de arhivare: „Sistem de arhivare” înseamnă, practic, orice formă de date care poate fi interogată sau căutată și poate fi digitală (cum ar fi o bază de date sau un sistem de e-mail) sau hârtie (cum ar fi fișierele dintr-un birou sau detaliile de contact într-un rolodex).

Consimțământ: „Consimțământul” Persoanei vizate se referă la permisiunea de a folosi informațiile sale personale, după o explicație clară a modului în care vor fi prelucrate acele date și de ce.

Interes legitim: „Interesul legitim” se referă la prelucrarea datelor personale pe baza faptului că organizația consideră că activitățile lor de prelucrare a datelor nu vor încălca drepturile sau libertățile nimănui și că există o așteptare rezonabilă că aceste activități vor avea loc.

Categorie specială: Datele „categorie specială” sunt date cu caracter personal care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, convingerile religioase sau filozofice sau apartenența la sindicat, precum și prelucrarea datelor genetice, a datelor biometrice în scopul identificării în mod unic a unei persoane fizice, a datelor referitoare la sănătate, viața sexuală sau orientarea sexuală.

Încălcarea datelor: „Încălcarea datelor cu caracter personal” înseamnă o încălcare a securității care duce la distrugerea accidentală sau ilegală, pierderea, modificarea, dezvăluirea neautorizată sau accesul la datele personale transmise, stocate sau prelucrate în alt mod

Informații pe care le colectăm

Colectăm informații despre dvs. numai dacă avem un motiv pentru a face acest lucru; de exemplu, pentru a furniza Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs. sau pentru a îmbunătăți Serviciile noastre.

Colectăm informații în trei moduri: dacă și când ne furnizați informații, automat prin operarea serviciilor noastre și din surse externe. Să trecem peste informațiile pe care le colectăm.

Informațiile pe care ni le furnizați

Probabil că nu este surprinzător faptul că colectăm informațiile pe care ni le furnizați. Cantitatea și tipul de informații depind de context și de modul în care le folosim. Iată câteva exemple de date pe care ni le puteți furniza

Informații pe care le colectăm automat

De asemenea, colectăm unele informații în mod automat

Informații de jurnal: Ca parte a serviciilor noastre online, colectăm informații pe care browserele web, dispozitivele mobile și serverele le fac în mod obișnuit disponibile, cum ar fi tipul de browser, adresa IP, identificatorii unici de dispozitiv, preferința de limbă, site-ul de referință, data și ora accesului, sistemul de operare și informații despre rețeaua mobilă. Colectăm informații de jurnal atunci când utilizați Serviciile noastre pentru a evalua performanța sistemelor noastre și pentru a ne ajuta să îmbunătățim securitatea datelor pe care le deținem pentru dvs.

Informații de utilizare: Colectăm informații despre utilizarea de către dvs. a Serviciilor noastre. De exemplu, colectăm informații despre acțiunile pe care administratorii și utilizatorii le efectuează – cu alte cuvinte, cine a făcut ce, când și la ce lucru pe sistemul nostru (de exemplu, că ați citit o notificare pe portalul nostru CMS). Folosim aceste informații, de exemplu, pentru a vă oferi Serviciile noastre, precum și pentru a obține informații despre modul în care oamenii folosesc Serviciile noastre, astfel încât să putem îmbunătăți Serviciile noastre.

Informații din module cookie și alte tehnologii: un cookie este un șir de informații pe care un site web le stochează pe computerul unui vizitator și pe care browserul vizitatorului le oferă site-ului web de fiecare dată când vizitatorul revine. Etichetele pixel (numite și web beacons) sunt blocuri mici de cod plasate pe site-uri web și e-mailuri. URS folosește cookie-uri și alte tehnologii, cum ar fi etichete de pixeli, pentru a oferi o funcționalitate mai bună site-ului nostru. Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor și a altor tehnologii de urmărire, inclusiv despre modul în care puteți controla utilizarea cookie-urilor, vă rugăm să consultați aici pentru informații.

Informații pe care le colectăm din alte surse

De asemenea, putem obține informații despre dvs. din alte surse. De exemplu, putem obține, de asemenea, informații de la servicii terțe despre persoane care nu sunt încă utilizatorii noștri (... dar sperăm să fie!), pe care le putem folosi, de exemplu, în scopuri de marketing și publicitate.

Cum folosim informațiile

Folosim informații despre dumneavoastră așa cum s-a menționat mai sus și după cum urmează:

Partajarea datelor cu caracter personal

Cum împărtășim datele personale

Nu vindem informațiile personale private ale utilizatorilor noștri.

Împărtășim datele dumneavoastră cu caracter personal în circumstanțele limitate specificate mai jos și cu garanții adecvate privind confidențialitatea dumneavoastră:

Filialele, angajații, agenții și contractanții independenți: putem dezvălui informații despre dvs. filialelor noastre, angajaților noștri și persoanelor fizice care sunt contractorii noștri independenți care trebuie să cunoască informațiile pentru a ne ajuta să furnizăm Serviciile noastre sau să procesăm informațiile în numele nostru. Solicităm filialelor noastre, angajaților și contractorilor independenți să respecte această Politică de confidențialitate pentru informațiile personale pe care le partajăm.

Cu consimțământul dumneavoastră: putem partaja și dezvălui informații cu consimțământul dumneavoastră sau la indicația dumneavoastră. De exemplu, este posibil să împărtășim informațiile dumneavoastră cu terțe părți cu care ne autorizați să facem acest lucru. Acolo unde vă solicităm consimțământul pentru a vă partaja datele cu terțe părți, le veți găsi listate la Partajarea cu terțe părți.

De asemenea, vă putem solicita consimțământul pentru a prelucra elemente limitate ale datelor dumneavoastră în moduri specifice. Acolo unde avem nevoie de acest consimțământ, acesta vă va fi prezentat într-un mod care vă permite să înțelegeți clar la ce sunteți de acord și să vă permiteți să fiți de acord cu acest lucru într-un mod clar și pozitiv.

Partajarea cu terțe părți: este posibil să împărtășim informații despre dvs. cu furnizori terți care trebuie să cunoască informații despre dvs. pentru a ne furniza serviciile lor. Acest grup include furnizori care ne ajută să vă oferim Serviciile noastre (cum ar fi furnizorii de plăți care prelucrează informațiile cardului dvs. de credit și de debit) și cei care ne ajută să înțelegem și să îmbunătățim Serviciile noastre (cum ar fi furnizorii de analize). Solicităm vânzătorilor să accepte angajamentele de confidențialitate pentru a le partaja informații.

Cu consimțământul dumneavoastră sau atunci când este considerat un interes legitim care nu vă afectează în mod negativ drepturile și libertățile ca persoană fizică, este posibil să vă împărtășim datele cu alte terțe părți. Aceste terțe părți și motivul pentru care vă partajați datele cu ei sunt enumerate mai jos:

Conform prevederilor legale: este posibil să dezvăluim informații despre dvs. ca răspuns la o citație, ordin judecătoresc sau altă solicitare guvernamentală.

Pentru a proteja drepturile și proprietatea: putem dezvălui informații despre dvs. atunci când credem cu bună-credință că dezvăluirea este necesară în mod rezonabil pentru a proteja proprietatea sau drepturile URS, ale terților sau ale publicului larg. De exemplu, dacă credem cu bună-credință că există un pericol iminent de moarte sau de vătămare corporală gravă, putem dezvălui fără întârziere informații legate de urgență.

Vânzare sau transferuri de afaceri: în legătură cu orice fuziune, vânzarea activelor companiei sau achiziționarea întregii sau a unei părți a afacerii noastre de către o altă companie sau în cazul puțin probabil în care URS își încetează activitatea sau intră în faliment, informațiile despre utilizator ar fi probabil unul dintre activele care sunt transferate sau achiziționate de o terță parte. Dacă oricare dintre aceste evenimente ar avea loc, această Politică de confidențialitate s-ar aplica în continuare informațiilor dumneavoastră, iar partea care primește informațiile dumneavoastră poate continua să utilizeze informațiile dumneavoastră, dar numai în conformitate cu această Politică de confidențialitate.

Informații agregate și de-identificate: putem partaja informații care au fost agregate sau de-identificate în mod rezonabil, astfel încât informațiile să nu poată fi utilizate în mod rezonabil pentru a vă identifica. De exemplu, putem publica statistici agregate despre utilizarea Serviciilor noastre.

Solicitări de asistență publicate: Și dacă ne trimiteți o solicitare (de exemplu, printr-un e-mail de asistență sau printr-unul dintre mecanismele noastre de feedback), ne rezervăm dreptul de a publica acea solicitare pentru a ne ajuta să clarificăm sau să răspundem solicitării dumneavoastră sau pentru a ne ajuta să sprijinim alți utilizatori.

Vânzare sau transfer: dacă discutați despre vânzarea sau transferul unei părți sau al întregii afaceri, este posibil să împărtășim informații despre dvs. potențialilor cumpărători - dar numai pentru ca aceștia să poată evalua afacerea respectivă. Dacă suntem reorganizați sau vânduți unei alte organizații, este posibil să le transferăm informațiile pe care le deținem despre dumneavoastră, astfel încât să poată continua să vă furnizeze serviciile.

Informații partajate public

Informațiile pe care alegeți să le faceți publice sunt, ați ghicit, dezvăluite public. Aceasta înseamnă, desigur, acele informații precum profilul dvs. public, postările, alt conținut pe care îl faceți public în sistemul nostru. Informațiile publice pot fi, de asemenea, indexate de motoarele de căutare sau utilizate de terți. Vă rugăm să țineți cont de toate acestea atunci când decideți ce doriți să împărtășiți.

Securitate

Deși niciun serviciu online nu este 100% sigur, lucrăm foarte mult pentru a proteja informațiile despre dvs. împotriva accesului, utilizării, modificării sau distrugerii neautorizate și luăm măsuri rezonabile pentru a face acest lucru. Pentru a spori securitatea contului dvs., vă încurajăm să respectați cele mai bune practici de securitate cu informațiile contului dvs., cum ar fi alegerea parolelor puternice atunci când vă înregistrați în sistemele noastre și păstrarea secretelor acestor informații.

Folosim o serie de controale de securitate în întreaga organizație pentru a ne asigura că avem grijă de datele dvs. personale și le protejăm împotriva pierderii, corupției sau accesului neautorizat.

Retenţie

Reținem datele doar atât timp cât este necesar pentru a îndeplini următoarele cerințe:

Cerințe legale: Ni se cere să îndeplinim obligațiile legale în ceea ce privește perioadele de păstrare pentru unele date, cum ar fi înregistrările și informațiile financiare.

Contractual: Datele dumneavoastră vor fi păstrate pe durata contractului dumneavoastră, așa cum ne solicităm pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale. După încheierea termenului contractului, păstrăm informațiile dumneavoastră pentru o perioadă de 3 ani în scopuri de marketing și analiză de afaceri.

Marketing: În cazul în care datele sunt păstrate în scopuri de marketing, le păstrăm timp de 1 an de inactivitate înainte de distrugere.

Analiza afacerii: În cazul în care datele sunt păstrate în scopuri de analiză a afacerii, datele sunt limitate doar la cele necesare pentru efectuarea analizei. Reținem datele de analiză de afaceri timp de 4 ani.

Distrugerea/Ștergerea datelor

Ne propunem întotdeauna să menținem la minimum cantitatea de date cu caracter personal pe care o deținem și astfel, cu excepția cazului în care am primit o solicitare specifică din partea dvs. de a șterge oricare dintre datele dumneavoastră înainte de expirarea perioadelor de păstrare, vom distruge/șterge cu o perioadă de păstrare expirată de îndată ce perioada de păstrare a expirat.

Alegerile dumneavoastre

Aveți mai multe opțiuni disponibile când vine vorba de informațiile pe care le deținem despre dvs.:

Limitați informațiile pe care le furnizați: dacă aveți un cont la noi, puteți alege să nu furnizați informațiile opționale despre cont, informațiile de profil și informațiile despre tranzacție și facturare. Vă rugăm să rețineți că, dacă nu furnizați aceste informații, este posibil ca anumite caracteristici ale Serviciilor noastre să nu fie accesibile (contactați-ne pentru mai multe informații).

Renunțarea la comunicațiile electronice: Puteți renunța la primirea de mesaje promoționale de la noi. Doar urmați instrucțiunile din acele mesaje. Dacă renunțați la mesajele promoționale, este posibil să vă trimitem în continuare alte mesaje, cum ar fi cele despre contul dvs. și notificări legale.

Setați browserul să respingă modulele cookie: în acest moment, URS nu răspunde la semnalele „nu urmăriți” în toate serviciile noastre. Cu toate acestea, de obicei, puteți alege să vă setați browserul să elimine sau să respingă modulele cookie înainte de a utiliza site-urile web ale URS, cu dezavantajul că anumite caracteristici ale site-urilor web ale URS ar putea să nu funcționeze corect fără ajutorul cookie-urilor.

Drepturile dumneavoastre

Când vine vorba de datele personale, aveți drepturi definite cu privire la modul în care datele dumneavoastră sunt colectate, prelucrate și partajate. Aceste drepturi sunt explicate mai jos:

Dreptul de acces: aveți dreptul de a solicita să vă arătăm ce date cu caracter personal deținem și procesăm.

Dreptul de a retrage consimțământul: În cazul în care ne-ați dat în mod expres consimțământul pentru a vă prelucra datele, aveți posibilitatea de a vă retrage acel consimțământ în orice moment. Vă rugăm să fiți conștienți de faptul că atunci când acele date sunt utilizate pentru a vă furniza servicii, atunci retragerea consimțământului de a utiliza aceste date poate avea un impact negativ asupra capacității noastre de a vă furniza acele servicii.

Dreptul la ștergere: În circumstanțe specifice, aveți dreptul de a solicita ca orice date pe care le deținem despre dvs. să fie șterse. Aceasta include unde:

Datele dumneavoastră cu caracter personal nu mai sunt necesare în raport cu scopul pentru care au fost inițial colectate/prelucrate.

În aceste cazuri, vă informăm despre aceste activități împreună cu dreptul dumneavoastră de a vă opune la acest tip de prelucrare dacă doriți.

Dreptul la rectificare: Dacă știți că orice date pe care le deținem sunt incorecte, aveți dreptul de a solicita ca aceste date să fie corectate

Dreptul la portabilitatea datelor: aveți dreptul de a solicita să vă oferim o copie electronică a oricăror date pe care ni le-ați furnizat ca parte a unei relații contractuale sau ca urmare a consimțământului dumneavoastră. Aceasta include, de asemenea, orice date despre dvs. care au fost generate automat ca parte a acestor acorduri.

Dreptul la restricționarea prelucrării: În anumite situații, ne puteți solicita să restricționăm prelucrarea, cum ar fi în urma unei obiecții sau dacă acuratețea datelor este pusă sub semnul întrebării. În cazul în care vă exercitați dreptul de a restricționa prelucrarea, nu vom relua prelucrarea fără să vă anunțăm mai întâi.

Luare automată a deciziilor: ca parte a eforturilor noastre continue de a îmbunătăți viteza și calitatea serviciilor noastre, folosim unele procese automate de luare a deciziilor. Aceste procese sunt concepute pentru a oferi rezultate rapide și consistente pe baza informațiilor conținute în datele dumneavoastră cu caracter personal. Dacă nu sunteți mulțumit de luarea unor decizii automatizate pe baza datelor dumneavoastră cu caracter personal, atunci aveți dreptul de a solicita ca aceste decizii să fie luate de unul dintre personalul nostru.

Exercitarea drepturilor dumneavoastră

Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dvs., vom fi bucuroși să vă ajutăm. Vă rugăm să utilizați datele de contact de mai jos pentru a vă comunica cerințele.

Alte lucruri pe care ar trebui să le știți

Transferul de informații în afara SEE

Din când în când, putem transfera informațiile dumneavoastră personale către companiile din grupul nostru, furnizorii sau furnizorii de servicii din afara SEE, în scopurile descrise în această politică de confidențialitate. Dacă facem acest lucru, informațiile dumneavoastră personale vor continua să fie supuse uneia sau mai multor măsuri de protecție adecvate prevăzute de lege. Acestea ar putea fi utilizarea unor modele de contracte într-o formă aprobată de autoritățile de reglementare sau ca furnizorii noștri să se înscrie la o schemă de confidențialitate independentă aprobată de autoritățile de reglementare (cum ar fi schema „Privacy Shield” din SUA).

Reclame și servicii de analiză furnizate de alții

Reclamele care apar pe oricare dintre Serviciile noastre pot fi livrate de rețele de publicitate. Alte părți pot oferi, de asemenea, servicii de analiză prin Serviciile noastre. Aceste rețele publicitare și furnizori de analiză pot seta tehnologii de urmărire (cum ar fi module cookie) pentru a colecta informații despre utilizarea de către dvs. a Serviciilor noastre și pe alte site-uri web și servicii online. Aceste tehnologii permit acestor terțe părți să vă recunoască dispozitivul pentru a compila informații despre dvs. sau despre alții care vă folosesc dispozitivul. Aceste informații ne permit nouă și altor companii, printre altele, să analizăm și să urmărim utilizarea, să determinăm popularitatea anumitor conținuturi și să livrăm reclame care pot fi mai orientate către interesele dumneavoastră. Vă rugăm să rețineți că această Politică de confidențialitate acoperă numai colectarea de informații de către URS și nu acoperă colectarea de informații de către agenții de publicitate terți sau furnizorii de analize.

Înregistrarea unei plângeri

Dacă aveți plângeri cu privire la modul în care sunt prelucrate datele dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact de mai jos. Alternativ, puteți contacta și autoritatea națională de supraveghere pentru a înregistra o plângere, detaliile acestora pot fi găsite la https://ico.org.uk sau http:www.bfdi.bund.de.

Contactează-ne...